Zautomatyzowane zawieszanie w służbie zdrowia – oglądanie w ciągu 5000 godzin ad

Zmiany te zapewniają silnik finansowy do obsługi zautomatyzowanych inicjatyw unoszących. Drugim krokiem jest pogłębienie zrozumienia ekonomii behawioralnej oraz fakt, że chociaż większość ludzi chce lepszego zdrowia i zazwyczaj wie, czego potrzeba, aby to osiągnąć, pragnienia, rozproszenia i pilne potrzeby często stają na drodze do realizacji tego, co jest w środku. własny długoterminowy interes własny. Ekonomia behawioralna wyjaśnia, dlaczego ludzie są przewidywalnie nieracjonalni i zapewnia narzędzia do przekierowania ich zachowań dzięki starannie rozmieszczonym kuksańcom i zachętom finansowym.
Trzeci etap to poszerzony zasięg zarówno zaawansowanych, jak i prostych technologii – telefonów komórkowych, urządzeń bezprzewodowych i Internetu – które mogą pomóc ekspertom w dziedzinie zdrowia w łączeniu się z ludźmi w ich codziennym życiu. Ani urządzenia bezprzewodowe, ani ekonomia behawioralna nie były częścią programów zarządzania chorobami, które dawały mieszane wyniki w przeszłości.
Istnieją już znaczące dowody obietnicy automatycznego zawisu. W jednym z badań pacjentów przyjmujących warfarynę stosowano domowy dozownik pigułek, który był elektronicznie przymocowany do systemu loterii. Pacjenci zostali automatycznie wpisani do codziennego losowania, z małą szansą na wygraną 100 $ i większą szansą na wygraną 10 $. Każdego dnia pacjenci byli powiadamiani drogą elektroniczną, jeśli pojawiła się ich liczba – co zajęłoby około dnia na 5 – ale kwalifikowali się do nagrody tylko wtedy, gdy zabrali swoją warfarynę poprzedniego dnia, co sygnalizował dystrybutor. System zapewniał codzienne zaangażowanie, szansę na nagrodę i poczucie przewidywanego żalu: nikt nie chce otrzymywać wiadomości o wygranej, aby zostać zdyskwalifikowanym za brak reakcji poprzedniego dnia. Oczekiwana wartość loterii wynosiła mniej niż 3 USD dziennie, ale system obniżył stawkę nieprawidłowych dawek z 22% do około 3% i obniżył wskaźnik poza normalnych międzynarodowych współczynników znormalizowanych z 35% do 12% .4 Taki system można łatwo wdrożyć w celu poprawy przestrzegania zaleceń lekarskich u pacjentów wypisanych ze szpitala z zastoinową niewydolnością serca lub po leczeniu ostrych zespołów wieńcowych. Ten system wykorzystuje technologię ze strategią zaangażowania, opartą na ekonomii behawioralnej, aby unosić się nad pacjentami.
W innym badaniu klinicznym pacjenci z trudną do kontrolowania cukrzycą zostali losowo przydzieleni do otrzymywania zwykłej opieki lub opieki od innego pacjenta, który wcześniej zdołał oswoić swoją własną cukrzycę. Mentor musiał jedynie dzwonić do pacjenta raz w tygodniu. Rezultat po 6 miesiącach oznaczał poziom hemoglobiny glikowanej wyższy niż pełny punkt procentowy niższy niż w grupie kontrolnej, stworzony przez system wymagający minimalnej technologii do wywoływania zawisu, który był automatyczny z punktu widzenia klinicysty.5
Tego rodzaju uniesienie musi być ukierunkowane na odpowiednie okoliczności kliniczne i społeczne. Największe oszczędności najprawdopodobniej będą wynikać z ograniczenia hospitalizacji z możliwością uniknięcia lub opóźnienia wejścia do domów opieki, ponieważ tam właśnie wydarza się tak dużo wydatków. Jednak mentorzy telefonii komórkowej i automatyczne przypomnienia o butelkach na pigułki prawdopodobnie nie zaoferują zbyt wiele pacjentom, którzy często są hospitalizowani z powodu połączenia ciężkiej choroby i trudnych warunków życiowych.
[patrz też: młyny kulowe, dzianina dresówka, naklejka na legitymację ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: dzianina dresówka młyny kulowe naklejka na legitymację