Poprawa wydajności w opiece zdrowotnej – Wykorzystanie chwili ad

Ludność, według Wielkości Wydatków, 2009 r. Najbrzydsze 10% pacjentów stanowi 65% kosztów opieki zdrowotnej. Kwoty w dolarach są średnimi rocznymi wydatkami na pacjenta. Dane z ankiety panelu wydatków medycznych z 2009 r., Zaadaptowanej z Commonwealth Fund.1 Rząd federalny może i powinien ułatwiać tworzenie tych warunków i powinien z pewnością unikać działań, które je podważają. Jednak faktyczna praca spadnie w przeważającej mierze na miliony ludzi i instytucji działających w sektorze prywatnym i publicznym w lokalnych społecznościach; będą musieli określić jasne priorytety, najlepiej w ramach wspólnego procesu, który angażuje państwa i podmioty z sektora prywatnego. Z powodów zarówno humanitarnych, jak i pragmatycznych, rząd federalny powinien zacząć od skupienia się na nowych, solidnych formach władzy na poprawie opieki nad wysokimi kosztami pacjentów z wieloma przewlekłymi schorzeniami. Pacjenci z jednym lub więcej przewlekłymi schorzeniami stosują 96% wizyt w domu, 93% zaleceń i prawie 80% wizyt lekarskich i pobytów w szpitalu – a ci chorzy pacjenci stanowią nieproporcjonalną część wydatków na opiekę zdrowotną w USA (patrz wykres). 2 Wszelkie udane działania ograniczające koszty będą musiały odnosić się do wykorzystania zasobów. Co więcej, tacy pacjenci są w nieproporcjonalny sposób narażeni na deficyty jakości i bezpieczeństwa w naszym systemie opieki zdrowotnej i mogą odnieść znaczną korzyść z poprawy wydajności.
Wyzwanie polega na znalezieniu sposobu na wzmocnienie pozycji dostawców i pacjentów w celu szybkiej poprawy opieki, którą oferują i otrzymują. Chociaż nie ma na to sprawdzonego planu, logiczne podejście kładzie nacisk na trzy narzędzia i jedną ogólną strategię polityczną.
Narzędzia to ulepszona podstawowa opieka, reforma płatności i lepsze informacje. Nic nie jest ważniejsze dla poprawy wydajności opieki nad pacjentami o złożonych stanach niż koordynacja opieki i zwiększanie dostępu podczas normalnych godzin pracy, nocy i weekendów3 – dokładnie roli, jaką dobra podstawowa opieka odgrywa w wysokowydajnych systemach opieki zdrowotnej. Reforma płatności jest niezbędna, aby umożliwić dostawcom, a być może także pacjentom, uczestnictwo w oszczędnościach, które wynikają z redukcji kosztów i poprawy jakości.4 Koszt jednego z partnerów to przychód lub pożądana usługa; aby wspierać redukcję niepotrzebnych lub marginalnie użytecznych usług, zachęty finansowe muszą nagradzać, a nie karać takie zachowanie, ponieważ dotyka ono wszystkich płatników, dostawców i pacjentów, a nie tylko Medicare. Koordynacja i zarządzanie kosztami zależą od posiadania dokładnych, aktualnych i możliwych do zrealizowania informacji w czasie rzeczywistym w momencie podejmowania decyzji. Dostępność i efektywne wykorzystanie technologii informacji o zdrowiu jest zatem niezbędne dla poprawy wydajności systemu opieki zdrowotnej dla pacjentów o wysokich kosztach.
Jakie zasady są potrzebne, aby te narzędzia zostały zainstalowane i działają efektywnie. Ponieważ systemy opieki zdrowotnej są zjawiskami lokalnymi, ich reforma musi odbywać się lokalnie. Komisja ds. Systemu opieki zdrowotnej o wysokiej wydajności proponuje, aby rząd federalny współpracował z innymi zainteresowanymi stronami w celu jak najszybszego zainicjowania ogólnokrajowej inicjatywy opartej na społeczności lokalnej w celu poprawy opieki nad wysokimi kosztami pacjentów z wieloma chorobami przewlekłymi
[podobne: olej makadamia, olejek tamanu, naklejka na legitymację ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: naklejka na legitymację olej makadamia olejek tamanu