Departamenty kryzysowe, koszty opieki medycznej i dostęp do opieki podstawowej – Zrozumienie linku

W grudniu 2011 r. Organ opieki zdrowotnej stanu Waszyngton ogłosił zamiar zaprzestania płacenia za wizyty w oddziale ratunkowym (ED) przez beneficjentów Medicaid, gdy wizyty te nie są konieczne dla tego miejsca świadczenia usług . Aby zidentyfikować niepotrzebne wizyty, państwo zaproponowało lista około 500 kodów diagnostycznych (patrz przykłady w tabeli). Proponowana zasada miałaby zastosowanie do wszystkich beneficjentów Medicaid, niezależnie od wieku, niepełnosprawności lub miejsca zamieszkania (np. Domu opieki) – nawet jeśli pacjent, rodzic dziecka lub personel domu opieki uważał, że konieczna jest opieka z powodu zaburzeń erekcji. Wcześniej Urząd starał się narzucić roczny limit trzech wizyt w przypadku nieprzyzwyczajenia w trybie ED, ale został odrzucony przez orzeczenie sądu państwowego. Chociaż nowa polityka jest prawdopodobnie ostrzejsza niż pierwsza, urzędnicy wyrazili przekonanie, że może ona wytrzymać prawne wyzwanie. W komunikacie prasowym Urząd stwierdził, że Centra ds. Usług Medicare i Medicaid poinformowały ją, że nowa polityka nie wymagałaby zmiany planu państwa1.
kwietnia 2012 r., W dniu, w którym nowa polityka miała wejść w życie, gubernator Waszyngtonu Chris Gregoire zawiesił wdrażanie, aby wypróbować mniej drastyczną alternatywę wypracowaną przez szpitale państwowe i lekarzy medycyny ratunkowej. Plan kompromisowy wymaga szybkiego opracowania i przyjęcia na całym świecie nieokreślonego zestawu najlepszych praktyk w celu ograniczenia wydatków na pomoc medyczną poprzez ograniczenie niepotrzebnych wizyt w oddziałach ratunkowych . Do lipca szpitale odpowiedzialne za co najmniej 75% wykorzystania ED w przypadku klientów korzystających z usługi Medicaid za usługi należy przedstawić zaświadczenie o zgodności z planem. Jeżeli nie zdołają tego uczynić, Urząd może kontynuować wdrażanie swojej polityki nieopłacania w przypadku wizyt ED, które uznaje za wizyty nieprzypadkowe.
Motywacja działań Waszyngtonu jest wystarczająco jasna. Od 2008 r. Łącznie 9,8 milionów Amerykanów straciło ubezpieczenie zdrowotne sponsorowane przez pracodawcę. W rezultacie zwoje Medicaid wzrosły o 7,5 miliona. Przeciskany między rosnącymi wydatkami a spadającymi wpływami z podatków, rządy stanowe desperacko szukają nowych sposobów na zmniejszenie wydatków na Medicaid. Biorąc pod uwagę to wyzwanie fiskalne, przekonanie, że wielu beneficjentów Medicaid nadużywa ED, było zbyt kuszące, aby je zignorować.
Geneza idei odmowy zapłaty za wizyty ED w trybie nieprzyzwyczajenia jest często powiązana z badaniami Johna Billingsa, profesora polityki zdrowotnej na New York University. Na początku 2000 roku opracował algorytm, który wykorzystywał rozpoznanie absolutorium do identyfikacji wizyt ED, które są wrażliwe na opiekę ambulatoryjną . Jego zdaniem ambulatoryjne wizyty związane z opieką należą do jednej z dwóch grup: tych, które są podstawową opieką leczoną . co oznacza, że problem można bezpiecznie zarządzać w gabinecie lekarskim oraz w przypadku opieki podstawowej, której można zapobiec , co oznacza, że wizyta mogła zostać zażegnana, gdyby opieka została zapewniona wcześniej. Nieskomplikowane zakażenie dolnych dróg moczowych można by uznać za leczenie podstawowe . Rozwiń astmę można by zaklasyfikować jako zapobiegającą pierwotnej opiece . 2
Niestety, politycy ogólnie błędnie zinterpretowali ustalenia Billingsa
[patrz też: poradnia dla dzieci z autyzmem, płuca bydlęce, dyżury aptek opole ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: dyżury aptek opole poradnia dla dzieci z autyzmem płuca bydlęce